Blog Layout

BESAT Financial Controller, der kan sit håndværk

Vil du være del af en dynamisk og innovativ virksomhed i Sorø?



Har du lyst til at være den økonomiske kraft bag en spændende, alsidig og ekspanderende organisation? Og ønsker du at have en bred berøringsflade, hvor du arbejder tæt sammen med erfarne rådgivere, ledere og chefer på tværs af flere niveauer – så er det netop dig, vi leder efter!




I VKST har vi brug for en engageret og erfaren Financial Controller/Senior Accountant til vores interne økonomiafdeling, hvor du får mulighed for at beskæftige dig med flere forskellige virksomhedsstrukturer.

Om stillingen:


VKST er et større f.m.b.a. med tilhørende mindre virksomheder, og vores interne økonomiafdeling består i dag af syv medarbejdere, som er inddelt i mindre teams efter opgaver.


Dine primære opgaver som Controller/Senior Accountant i teamet vil bestå af:


•     Ansvarlig for materiale til månedsafslutning, herunder indhentning af materiale og sparring med afdelingsledere

•     Controlling ved månedsafslutning og konsolidere afdelinger

•     Samle samt controlling af kommentarer fra afdelingsledere til månedsrapportering

•     Deltagelse i årsafslutning

•     Være ansvarlig for og bogføre, betale og afstemme leverandørfakturaer i samarbejde med kolleger

•     Være ansvarlig for og deltage i diverse bogføringsopgaver

•     Forstå, afstemme og indberette moms

•     Indhente og udarbejde materiale til vores revision

•     Servicere og følge op på interne og eksterne henvendelser

•     Udviklingsopgaver i samarbejde med afdelingen og med andre kollegaer i huset


Herudover skal du være back up på visse arbejdsopgaver for din afdelingsleder, som også vil være back up for dig.


Stillingen er fordelt med omkring 35% på controlling, 35% på det grundlæggende håndværk og dertil kommer overlap med afdelingsleder samt opgaver, alt efter din interesse og dine kvalifikationer. Det er således en spændende og bred stilling, hvor du kan få bragt alle dine kvalifikationer i spil. Her er rig mulighed for udvikling.


Du vil blive en del af en afdeling, som har stort fokus på at lykkes som et team og på at give hinanden tryghed. Vi tilbyder samtidig gode individuelle muligheder for såvel faglig som personlig udvikling. Vi har en meget kort beslutningsproces i teamet, som gør, at vi kan agere hurtigt på gode initiativer.

Om dig:


Som vores nye controller, skal du have erfaring fra en lignende stilling, hvor du er vant til selvstændigt at varetage forskelligartede arbejdsopgaver i en økonomiafdeling – gerne fra en stor eller mellemstor virksomhed. Du kender til den elektroniske behandling af et kreditorflow, gerne Dokument Capture, og du har prøvet at arbejde i flere forskellige ERP-systemer. Vi benytter os af Navision/Business Central.

Som person er du åben og ærlig, og du må gerne være nysgerrig på nye systemer. Du ser muligheder i forandringer, du er ærekær og arbejder grundigt, men du besidder også en pyt-knap, når det bliver nødvendigt i forhold til ikke at hænge sig i de små detaljer.


Yderligere forventer vi, at du:


•     Er en erfaren regnskabsmedarbejder i alle dens aspekter

•     Er hjemmevant i Excel og Navision eller tilsvarende

•     Trives i tværgående samarbejder og er en vaskeægte teamplayer

•     Er positiv, og at din udadvendte attitude skaber en god stemning omkring dig

•     Er serviceorienteret og mestrer kommunikation på flere niveauer


Hos VKST tilbyder vi dig:


Vi kan tilbyde dig et job i en spændende virksomhed, hvor du i vores interne økonomiafdeling altid kan mærke pulsen i organisationen. Du får ansvar for egne opgaver, og vil opleve, at der ikke er langt fra ord til handling, hvis du har en god ide til optimering eller nytænkning.


Vi tilbyder en plads i et dynamisk team, hvor du vil opleve et stærkt sammenhold og et engageret og aktivt socialt miljø, hvor det faglige og det sociale vægtes højt. Vi har altid fredagsmorgenmad i afdelingen og ved særlige lejligheder.


I dit team såvel som i hele virksomheden vil du opleve kolleger med høj faglighed, og du får et stærkt bagland med ca. 270 dygtige kollegaer fordelt på lokationer i Sorø, Nykøbing F. Holeby og Ringsted.


Vi har kantineordning, sundhedsforsikring, fleksible arbejdstider samt gode sociale tiltag i form af en velfungerende personaleforening, månedlig fredagsbar og motionsrum.


Hos VKST er det vigtigt for os, at der er balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvorfor vi prioriterer en arbejdsuge inden for normal arbejdstid.


Vi afholder løbende samtaler og ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt, så hvis du er klar til at tage udfordringen op i en virksomhed med et unikt sammenhold og en passion for at levere topkvalitet, så indsend dit CV og ansøg stillingen nu, og tag det første skridt mod din nye karriere.


Vi glæder os allerede til at høre fra dig!


Jobmægleren er vores rekrutteringspartner, og alle henvendelser skal gå herigennem. Send dit CV til mail@jobmaegleren.dk eller ring til Anette Laursen på 70 27 29 22 for spørgsmål. Ansøgning er ikke nødvendig.


Lær os bedre at kende på https://vkst.dk/karriere/




 



Af Anette Laursen 26. september 2024
Muligheder, udvikling, faglighed, energi og godt humør i et uformelt miljø med skønne kolleger og den gode balance mellem arbejde og privatliv – lyder det som noget for dig? Vi søger dig, der stortrives i en funktion, hvor din primære indsats vil være at støtte og udvikle dine medarbejdere både fagligt og personligt
23. september 2024
Om virksomheden: Vi søger en partner til vores kunde beliggende centralt i Københavnsområdet. Firmaet er veletableret og velrenommeret og er i en kontinuerlig, positiv udvikling. Miljøet er uformelt, dynamisk og humoristisk, og der arbejdes ud fra devisen om 'frihed under ansvar'. Der er et virkeligt godt sammenhold med plads til, samt respekt for, forskellighed. Her er fokus på det sociale miljø, på mennesket bag medarbejderen og på fleksibilitet. A ncienniteten i firmaet er høj. Stillingsbeskrivelse: Du kommer i denne stilling til at beskæftige dig meget med specialopgaver og rådgivning, med primær fokus på selskaber og personligt drevne virksomheder . Man har et spændende bredt kundeunderlag, herunder en del vækstvirksomheder. Du begår dig godt på alle niveauer og formår at tilpasse din kommunikation til modtager. Du har begge ben solidt plantet på jorden og arbejder ærligt og reelt i dialogen med dine kunder. Du befinder dig som ”en fisk i vandet”, når du deltager i møder og ved forhandlingsbordet. Du er en ihærdig praktiker som motiveres af dit arbejde med SMV segmentet. Du har god erfaring med kvalitetssikring og gennemgang af regnskaber og dokumentationsmateriale. Du bliver en værdsat sparringspartner med reel indflydelse fra første færd - og du bliver partner i et veletableret og solidt revisionsfirma i en kontinuerlig positiv udvikling. Område: Firmaet er beliggende i dejlige lyse, moderne og indbydende kontorer. Firmaet er tæt på såvel motorvej som offentlige transportmidler. IT: Firmaet benytter sig blandt andet af Caseware og er helt fremme i forhold til IT generelt, herunder etablererede rutiner og processer i forhold til dokumentation samt kvalitetssikring. Uddannelse: Statsautoriseret Revisor Du er i dit rette element i arbejdet med SMV-segmentet med den nære kundekontakt, hvor du virkelig har mulighed for at gøre en forskel. Du arbejder måske i dag i et større revisionsfirma men savner reel indflydelse. Du søger partnerskab, og det har lange udsigter i din nuværende ansættelse. . Det vigtigste for os er din personlighed - k ontakt os for at høre, om du og firmaet kan matche hinanden. Vi glæder os til at høre fra dig ! Løn: God løn efter kvalifikationer Reference: anl/statsaut/København Kontakt os for yderligere stillinger - det er ikke alle vore stillinger, der annonceres.
Af Anette Laursen 23. september 2024
Er du på udkig efter en arbejdsplads i et kreativt arbejdsmiljø med glade og udadvendte kolleger og kunder omkring dig? Vi søger en bogholder til de klassiske bogholderiopgaver - og til spændende ad hoc-opgaver i tæt samarbejde med regnskabschefen.
Share by: