Blog Layout

BESAT - Vi søger en dygtig og udadvendt bogholder til The Lab på Østerbro


Er du på udkig efter en arbejdsplads i et kreativt arbejdsmiljø med glade og udadvendte kolleger og kunder omkring dig?

 

Vi søger en bogholder til de klassiske bogholderiopgaver - og til spændende ad hoc-opgaver i tæt samarbejde med regnskabschefen.






Om The Lab:

The Lab er et anerkendt “full-service” hus, der leverer løsninger til foto/film- og reklamebranchen fra A til Z. Vi står også bag selskaberne Silverlab og SHE Post Production, som er en del af huset. Silverlab er et fotolaboratorium og SHE Post Production laver digital billedbehandling for professionelle fotografer. The Lab har ca. 70 ansatte.

 

Din daglige base vil være i vores åbne kontormiljø, hvor regnskabsafdelingen er en af mange afdelinger der sidder sammen. Du vil blive en del af et professionelt, men uformelt miljø, hvor der er plads til gode grin i en travl hverdag. Huset er ambitiøst, levende og dynamisk med ”højt til loftet”. Her er fokus på service, fleksibilitet, kvalitet, resultater, samarbejde og den gode kommunikation.

 

The Lab har til huse i en flot, gammel bygning på Østerbro med et industrielt udtryk, store vinduespartier, cementgulve og rå vægge – kombineret med en moderne og afslappet indretning. 

 

Vi tilbyder gode personaleforhold, herunder pensionsordning, sundhedsforsikring samt hjemmelavet morgenmad og frokost fra The Lab Kitchen, vores egen restaurant.

 

Der er let adgang med Metro, bus og S-tog, samt mulighed for offentlig parkering ved adressen.

 

Læs mere om The Lab på thelab.dk, thelabkitchen.dk, silverlab.dk og shepostproduction.com

 

Dine opgaver:

 

Du får en alsidig rolle, hvor du primært arbejder med klassiske bogholderiopgaver og vil få dine egne ansvarsområder. Dertil vil du løbende blive en del af forskellige ad hoc-opgaver og bidrage til udvikling og effektivisering af afdelingen. Dine nærmeste kolleger vil være Jørgen (COO og partner) og Anette som er vores regnskabschef, som du refererer til i dagligdagen.

 

Arbejdsopgaverne vil blandt andre være:

-             Bogføring

-             Debitorstyring inkl. udsendelse af kontoudtog og rykkere

-             Huslejeopkrævninger

-             Afstemning af bank, Nets, MobilePay, Pleo m.fl.

-             Bistå med afstemninger i forbindelse med periode rapporteringer og årsregnskaber

-             Diverse ad hoc-opgaver

 

Vi arbejder i IT-systemerne; Economic, Pleo, Corpay og Amero

 

Fuldtid eller deltid

 

 

Hvem er du?

 

Vi forestiller os, at du har 2-7 års erfaring med de klassiske bogholderiopgaver og at du arbejder hjemmevant i disse.

 

Du er samtidig nysgerrig og vil gerne lære mere – dette ad hoc og i tæt samarbejde med Anette i det tempo, som det måtte passe dig.

 

Du trives i et uformelt, levende og dynamisk miljø med positive og empatiske kolleger. Du er udadvendt og bevidst om, at regnskab er en servicefunktion.

 

Interesseret i at høre mere?

 

Vi har ikke behov for en ansøgning. Mail dit CV til Jobmægleren, der er vores rekrutteringspartner på mail@jobmaegleren.dk- . Har du spørgsmål til stillingen så kan du kontakte Anette Laursen på Tel: 70272922

 

Vi glæder os allerede til at høre fra dig!



 








 



Af Anette Laursen 26. september 2024
Muligheder, udvikling, faglighed, energi og godt humør i et uformelt miljø med skønne kolleger og den gode balance mellem arbejde og privatliv – lyder det som noget for dig? Vi søger dig, der stortrives i en funktion, hvor din primære indsats vil være at støtte og udvikle dine medarbejdere både fagligt og personligt
23. september 2024
Om virksomheden: Vi søger en partner til vores kunde beliggende centralt i Københavnsområdet. Firmaet er veletableret og velrenommeret og er i en kontinuerlig, positiv udvikling. Miljøet er uformelt, dynamisk og humoristisk, og der arbejdes ud fra devisen om 'frihed under ansvar'. Der er et virkeligt godt sammenhold med plads til, samt respekt for, forskellighed. Her er fokus på det sociale miljø, på mennesket bag medarbejderen og på fleksibilitet. A ncienniteten i firmaet er høj. Stillingsbeskrivelse: Du kommer i denne stilling til at beskæftige dig meget med specialopgaver og rådgivning, med primær fokus på selskaber og personligt drevne virksomheder . Man har et spændende bredt kundeunderlag, herunder en del vækstvirksomheder. Du begår dig godt på alle niveauer og formår at tilpasse din kommunikation til modtager. Du har begge ben solidt plantet på jorden og arbejder ærligt og reelt i dialogen med dine kunder. Du befinder dig som ”en fisk i vandet”, når du deltager i møder og ved forhandlingsbordet. Du er en ihærdig praktiker som motiveres af dit arbejde med SMV segmentet. Du har god erfaring med kvalitetssikring og gennemgang af regnskaber og dokumentationsmateriale. Du bliver en værdsat sparringspartner med reel indflydelse fra første færd - og du bliver partner i et veletableret og solidt revisionsfirma i en kontinuerlig positiv udvikling. Område: Firmaet er beliggende i dejlige lyse, moderne og indbydende kontorer. Firmaet er tæt på såvel motorvej som offentlige transportmidler. IT: Firmaet benytter sig blandt andet af Caseware og er helt fremme i forhold til IT generelt, herunder etablererede rutiner og processer i forhold til dokumentation samt kvalitetssikring. Uddannelse: Statsautoriseret Revisor Du er i dit rette element i arbejdet med SMV-segmentet med den nære kundekontakt, hvor du virkelig har mulighed for at gøre en forskel. Du arbejder måske i dag i et større revisionsfirma men savner reel indflydelse. Du søger partnerskab, og det har lange udsigter i din nuværende ansættelse. . Det vigtigste for os er din personlighed - k ontakt os for at høre, om du og firmaet kan matche hinanden. Vi glæder os til at høre fra dig ! Løn: God løn efter kvalifikationer Reference: anl/statsaut/København Kontakt os for yderligere stillinger - det er ikke alle vore stillinger, der annonceres.
Af Anette Laursen 3. juni 2024
Motiveres du af frihed under ansvar, et fleksibelt arbejdsliv og af, at yde den gode service? Så er du måske den næste værdsatte kollega til et velfungerende økonomiteam hos Balder Danmark A/S.
Share by: