Muligheder, udvikling, faglighed, energi og godt humør i et uformelt miljø med skønne kolleger og den gode balance mellem arbejde og privatliv – lyder det som noget for dig?
Vi søger dig, der stortrives i en funktion, hvor din primære indsats vil være at støtte og udvikle dine medarbejdere både fagligt og personligt
Dit ansvarsområde:
Som teamleder i Kundeafdelingen hos Balder har du et stort ansvar og stor frihed til at gøre en positiv forskel for mange mennesker.
Du arbejder gennem dine medarbejdere med at sikre, at vores kunder har et trygt og dejligt hjem, hvor tingene fungerer, og der er et godt naboskab.
Du bliver én ud af tre teamledere i kundeafdelingen og får ansvaret for 4 ejendomsadministratorer, der varetager opgaver så som udarbejdelse af forbrugsregnskaber, opkrævningskørsel, lejereguleringer, rykker- og ophævelsesprocedurer, inkassosager samt bogføring og diverse kontroller. Du er afdelingens faglige fyrtårn og tager over på dine medarbejderes opgaver ved behov ifm. sygdom, ferie og lign.
Du vil være en del af Kundeafdelingens ledelsesteam og jævnligt deltage i udvidede ledergruppemøder i Balder Danmark regi.
Jobbet indebærer kontakt med mange mennesker og opbygning af relationer i en organisation, hvor samarbejde, kundefokus, faglighed, smittende energi og godt humør er grundstenene for at lykkes med de mange forskellige opgaver.
Om dig:
Du har et kommercielt mindset, god ledererfaring samt solid erfaring med ejendomsadministration af boliger. Det er samtidig en stor fordel, hvis du har erfaring med administration af grundejer- og ejerforeninger. Som person er du handlekraftig, innovativ og samarbejdsorienteret og dygtig til at tilpasse din kommunikation til modtager.
Som leder er du motiverende, involverende og empatisk og din tilgang til opgaver er proaktiv, resultat- og løsningsorienteret. Du er struktureret og vedholdende - og du trives i en alsidig hverdag. Samtidig motiveres du af den udadvendte og daglige dialog med medarbejdere og kunder.
Vi forestiller os at du kommer fra ejendomsbranchen og at du via din erfaring og uddannelse har god juridisk og økonomisk forståelse. Det er en fordel, at du har en EA-uddannelse, men ikke et krav.
Hvorfor vælge Balder Danmark?
Vi lyver ikke når vi siger, at vores Balder hjerte banker for vores medarbejdere. I Balder har vi en vision om at være branchens bedste ejendomsselskab. Vores Balder hjerte skal kunne mærkes både i vores ledelse og i vores kundeservice.
Her er højt til loftet i en uformel organisation, hvor der er rig mulighed for at være med til at skabe og udvikle. Vi lytter til vores medarbejdere og elsker gode initiativer og idéer, som kan omsættes i praksis. Hos os er der ikke langt fra idé til handling!
Vi ejendomsudvikler og forvalter vores egne ejendomme, hvilket giver dig en unik mulighed for at sætte dit præg på vores kundehåndtering og forvaltning af vores ejendomme. Vi anser os selv for at være innovative og stræber efter at gå nye veje.
Vi har alle sammen en fornuftig balance mellem arbejdsliv- og privatliv, og vi tilbyder naturligvis fleksible forhold, herunder hjemmearbejdsplads, en lækker frokostordning, pension, helbredssikring, ret skønne kollegaer og muligheden for faglig og personlig udvikling.
Balder Danmark hører under det svenske moderselskab, Fastighets AB Balder, der har mere end 15 års erfaring og flere end 1.900 ejendomme fordelt over Sverige, Danmark, Norge, Finland, Tyskland og England. Vi bygger derfor på et solidt fundament af både erfaring og stabilitet. I 2017 introducerede vi Balder i Danmark og har siden da opbygget vores danske organisation i København med omkring 100 medarbejdere og 4500 lejemål i kvalitetsejendomme i Storkøbenhavn og Nordsjælland.
Læs mere om Balder Danmark A/S og dine kommende kolleger på www.balder.dk
Balder ligger meget centralt med 5 kun minutters gang fra Københavns Hovedbanegård
Jobmægleren er vores rekrutteringspartner på stillingen. Send dit CV til Jobmægleren, att.: Anette Laursen på mail@jobmaegleren.dk eller kontakt Anette Laursen på Tel: 70272922
Vi glæder os allerede til at høre fra dig!