Vil du tage ansvar for internt bogholderi, erhvervsservice og administrative processer ?
Dygtig erhvervsservicemedarbejder med overblik og sans for systematik og processer
Vil du være ansvarlig for internt bogholderi, erhvervsservice
og administrative processer ?
Om virksomheden:
Vores kunde er et professionelt, veletableret og velrenommeret revisionsfirma i kontinuerlig fremadrettet udvikling. Firmaet arbejder hurtigt og sikkert, og med stort engagement i både kunder og medarbejdere. Her er fokus på rådgivning og det tætte forhold til kunder og sidst, men absolut ikke mindst, et stort fokus på forretningsudvikling. Firmaet har effektive og velfungerende arbejdsrutiner og kvalitetssikringssystemer. Firmaet er medlem af RGD (Revisor Gruppen Danmark), som understøtter dette.
Rådgivningen til kunden er i centrum. Her ser man kundens behov, og sørger for, at tingene sker. Man leverer således et produkt og en rådgivning udover det sædvanlige, og er dermed kundens vigtigste sparringspartner og rådgiver i enhver henseende. Man møder kunden "i øjenhøjde" og med en fleksibel indstilling. Firmaet har derigennem etableret en trofast kundeskare med fokus på mindre og mellemstore virksomheder - og man oplever en konstant tilgang af nye kunder.
Der er i alt 16 medarbejdere i firmaet. Miljøet er uformelt med en flad organisation, og der er kort fra idé til beslutning. Man arbejder ud fra "frihed under ansvar". Tonen er humoristisk. Der et godt sammenhold, og vilje til at løfte i flok.
Man har fokus på en fornuftige balance mellem arbejds- og privatliv, hvorfor overarbejdsmængden også er begrænset til omkring 50- 100 timer i statusperioden. Dette jobs funktion vil ikke, som udgangspunkt, være omfattet af overarbejde.
Revisionsfirmaet arbejder konstant på medarbejdernes trivsel. Man har gennem de sidste år arbejdet sammen med en ekstern konsulent, og har i dag et klart defineret værdisæt i relation til miljø på kontoret. Medarbejderne trives, og ancienniteten i firmaet er høj. Man har endvidere haft fokus på, at alle medarbejdere i kunderelationer arbejder ud fra klart definerede værdier - og alle med en sund og naturlig indstilling ikke kun til kundepleje med også til mersalg. Dette har styrket sammenholdet yderligere, og bidrager dermed også positivt til firmaets fortsatte vækst.
Se hvad en af dine måske kommende kolleger siger om firmaet:
”Jeg sætter pris på den gode energi vi har på kontoret og de gode relationer til mine kollegaer.
Selvom vi arbejder i højt gear er der altid plads til en joke eller til lige at tjekke ind hos hinanden, så det ikke kun er den ene side af mine kollegaer jeg ser. For mig giver det mig en følelse af at firmaet er min anden familie, som jeg derfor vælger at prioritere højt.
Det er vigtigt for mig at mine kollegaer bidrager til den gode energi og venskabet lige så meget som vi er gode til at hjælpe hinanden med at få løst vores opgaver som et team, og ikke lader hinanden i stikken når tempoet er rigtig højt.
Jeg føler altid at jeg har en kollega jeg kan komme til hvis jeg har brug for hjælp/sparring. Jeg sætter pris på at der er plads til at udvikle sig, og at der altid er mulighed for nye udfordringer. Det er kun et spørgsmål om egne begrænsninger. ”
Stillingsbeskrivelse:
Alsidig, all round og yderst central funktion med ansvar for internt bogholderi, erhvervsservice og administrative processer i en direkte dialog med partnerne.
Vi forventer, at 60% af din tid vil gå med revisionsfirmaets interne økonomi, og de resterende 40 % vil være fordelt på andre, administrative opgaver og evt. eksterne opgaver. Der er i princippet ingen begrænsninger for, hvad du kan komme til at beskæftige dig med – det vil kun være dig selv, der sætter barren.
Dine opgaver vil være alsidige og med fokus på at være tovholder i forhold til de administrative processer og rutiner samtidig gerne med, at du har flair for IT og lyst til at være med til løbende at udvikle på dette.
Det er derfor også vigtigt, at du har evnen til at skabe dig et overblik, og at du holder mange bolde i luften uden at miste fokus.
Du har have sans for detaljer. Du ser afvigelser/uoverensstemmelser/mangler - og handler derpå.
Du har en god energi, et godt humør og evnen til at tilpasse din kommunikation. Du vil derfor også blive en vellidt kollega og tovholder, der arbejder sammen med dine kolleger mod de fælles mål.
Du elsker at have fingeren på pulsen, du tør tage ansvar og vise initiativ og du stortrives i en alsidig hverdag med mange, forskellige opgaver. Du er typen, der gerne går forrest og som har det allerbedst i det mindre miljø, hvor alle naturligt hjælper hinanden med de opgaver, der måtte være.
Du hviler godt i dig selv, og du har overskud.
Med så stor en bredde i opgaverne stiller det krav til, at du som person trives med en base, men at samtidig finder stor motivation i afvekslende opgaver, hvor du med dit overblik og din struktur skaber system.
Vi ser dig som en central medspiller og sparringspartner i vores flade organisation, hvor der er kort fra idé til beslutning
.
Dine opgaver vil blandt andre være:
• Internt bogholderi/økonomi
• Overvågning af igangværende arbejder/fakturering med revisorerne
• Overvågning af debitor inddrivelsesprocessen med revisorerne
• Deltage aktivt i digitalisering/yderligere digitalisering af bogholderiet
• Afstemning af bogholderi og dokumentation i forbindelse med årsafslutning
• Udarbejdelse af månedsrapportering til ledelsen
• Tovholder for ERP-arbejdsgruppen/systemet
• Aflaste kolleger med XBRL indberetninger af årsregnskaber til Erhvervsstyrelsen
dertil øvrige ad hoc opgaver.
Vi søger dig, der trives i et levende, energisk og uformelt miljø med sammenhold og humor.
Vi forestiller os, at du er en dygtig regnskabsmedarbejder, der savner udfordringer i en udadvendt funktion. En mulighed for, at bruge dine analytiske evner og din energiske og udadvendte personlighed til, at skabe struktur i samarbejde med dine kolleger.
Område:
Firmaet er beliggende på Østerbro i København.
Der er parkeringsfaciliteter ved kontoret, og offentlige transportmidler indenfor 2 minutters gang fra kontoret.
Firmaets lokaler er beliggende i et yderst attraktivt kontor kompleks i en historisk bygning, som fremstår fuldstændig moderniseret. Kontorlokalerne er klassiske, lyse og enkle og udstråler både kvalitet samt hygge med åbne sorte bjælker i loft. Et yderst behageligt og indbydende kontormiljø. Som del af et større kontorkompleks er der naturligvis også mulighed for at tage del i en attraktiv frokostordning.
Uddannelse:
Vi stiller ikke krav til din formelle uddannelse, men ser i stedet på din praktiske erfaring og ikke mindst din personlighed.
Vi ser, at du er en super dygtig bogholderi/erhvervsservicemedarbejder, der kan dit bogholderi fra A-Z (evt. med erfaring fra revision, men det er ikke et krav)
Du savner bredde i dine opgaver, udfordringer og det at spille en alsidig og central rolle, hvor du kan bruge dit overblik, din systematik og dine evner som ansvarlig for internt bogholderi, erhvervsservice og administrative processer.
IT:
Software:
Firmaet bruger Microsoft, 365 Office pakken, Uniconta, CaseWare etc.
Hardware:
Lenovo erhvervssystemer
Løn:
God løn efter kvalifikationer
Reference:
anl/Østerbro
Der er mulighed for arbejdstid på mellem 30 og 37 timer – alt efter dine ønsker.
Start hurtigst muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige.
Vi kalder løbende til samtale på stillingen.

Muligheder, udvikling, faglighed, energi og godt humør i et uformelt miljø med skønne kolleger og den gode balance mellem arbejde og privatliv – lyder det som noget for dig? Vi søger dig, der stortrives i en funktion, hvor din primære indsats vil være at støtte og udvikle dine medarbejdere både fagligt og personligt

Om virksomheden: Vi søger en partner til vores kunde beliggende centralt i Københavnsområdet. Firmaet er veletableret og velrenommeret og er i en kontinuerlig, positiv udvikling. Miljøet er uformelt, dynamisk og humoristisk, og der arbejdes ud fra devisen om 'frihed under ansvar'. Der er et virkeligt godt sammenhold med plads til, samt respekt for, forskellighed. Her er fokus på det sociale miljø, på mennesket bag medarbejderen og på fleksibilitet. A ncienniteten i firmaet er høj. Stillingsbeskrivelse: Du kommer i denne stilling til at beskæftige dig meget med specialopgaver og rådgivning, med primær fokus på selskaber og personligt drevne virksomheder . Man har et spændende bredt kundeunderlag, herunder en del vækstvirksomheder. Du begår dig godt på alle niveauer og formår at tilpasse din kommunikation til modtager. Du har begge ben solidt plantet på jorden og arbejder ærligt og reelt i dialogen med dine kunder. Du befinder dig som ”en fisk i vandet”, når du deltager i møder og ved forhandlingsbordet. Du er en ihærdig praktiker som motiveres af dit arbejde med SMV segmentet. Du har god erfaring med kvalitetssikring og gennemgang af regnskaber og dokumentationsmateriale. Du bliver en værdsat sparringspartner med reel indflydelse fra første færd - og du bliver partner i et veletableret og solidt revisionsfirma i en kontinuerlig positiv udvikling. Område: Firmaet er beliggende i dejlige lyse, moderne og indbydende kontorer. Firmaet er tæt på såvel motorvej som offentlige transportmidler. IT: Firmaet benytter sig blandt andet af Caseware og er helt fremme i forhold til IT generelt, herunder etablererede rutiner og processer i forhold til dokumentation samt kvalitetssikring. Uddannelse: Statsautoriseret Revisor Du er i dit rette element i arbejdet med SMV-segmentet med den nære kundekontakt, hvor du virkelig har mulighed for at gøre en forskel. Du arbejder måske i dag i et større revisionsfirma men savner reel indflydelse. Du søger partnerskab, og det har lange udsigter i din nuværende ansættelse. . Det vigtigste for os er din personlighed - k ontakt os for at høre, om du og firmaet kan matche hinanden. Vi glæder os til at høre fra dig ! Løn: God løn efter kvalifikationer Reference: anl/statsaut/København Kontakt os for yderligere stillinger - det er ikke alle vore stillinger, der annonceres.