BESAT Controller til spændende virksomhed på Østerbro. Regnskab, IT og mulighed for at udvikle stillingen ? Lyder det som noget for dig , så læs videre !
Financial Controller til spændende virksomhed indenfor foto/film- og
reklamebranchen – Østerbro

Har du overblik og god forretningsforståelse?
Er du typen, der også elsker at arbejde hands-on og har du samtidig flair for IT?
Så er her en fantastisk mulighed for at blive del af en virksomhed i rivende udvikling, hvor du selv kan være med til at præge og udvikle din stilling.
Om virksomheden
Vores kunde, ”The Lab”, er et “full-service” hus der servicerer foto/film- og reklamebranchen med løsninger fra A til Z. The Lab driver også ”The Lab Kitchen”, som er en morgenmad- og frokost restaurant for The Labs gæster, samt gæster fra gaden og huset i hverdagen. The Lab Kitchen er et event-space i weekender og aftener, hvor der både bliver afholdt firma- og private events. Dertil selskaberne Silverlab og SHE Post production, henholdsvis et fotolaboratorium og digital billedbehandling for professionelle fotografer.
Firmaet er beliggende centralt på Østerbro. Der er offentlige transportmidler indenfor kort gåafstand samt mulighed for offentlig parkering ved adressen.
Man beskæftiger omkring 50 ansatte. Basen i administrationen består af 8 dedikerede medarbejdere i et humoristisk, uformelt, levende, dynamisk og ambitiøst miljø med ”højt til loftet”. Her er fokus på service, fleksibilitet, kvalitet, resultater, samarbejde og den gode kommunikation.
Medarbejderne trives og ancienniteten i firmaet er høj.
Firmaet har til huse i et inspirerende New York´ er miljø med cementgulve og store vinduespartier.
Der tilbydes gode personaleforhold, herunder mad fra egen kantine, frisk frugt samt
sundhedsforsikring.
Læs mere om The Lab på www.thelab.dk, www.thelabkitchen.dk, www.labcph.dk og www.shepostproduction.com
Stillingsbeskrivelse
Du er en type, der brænder efter at gøre en forskel og som kan se, hvad der skal til for at komme i mål. Du bevæger dig naturligt i helikopterperspektiv og trives med en blanding af overordnede opgaver og hands-on opgaver.
Du byder naturligt ind, hvor der måtte være behov.
Det er en nyoprettet og bred stilling med masser af udviklingsmuligheder og potentiale samt muligheden for dig til, at sætte dit præg på stillingen. Du er analytisk og du har drive. Du har det store overblik, du er proaktiv og du har lyst til at arbejde i en virksomhed i positiv udvikling, hvor din indsats vil blive værdsat.
Vi forestiller os, at dine opgaver vil være som følger
50 % opgaver fordelt på Regnskab/ IT
Regnskab: Afstemning af mellemregninger mellem de enkelte selskaber, kvartalsvis regnskabsrapportering til ejerkredsen, klargøring til årsregnskab, løbende opfølgning på projekter og kontoplan, udarbejdelse af rapporter fra bookingsystem, projektstyring i E-conomic, back up på bogholderi ved ferie og sygdom. etc.
IT: udvikling samt effektivisering og implementering af systemer og rutiner
Man har implementeret Corepay og Pleo i få selskaber, og ønsker disse implementeret i de resterende selskaber.
Ca 10 % varetagelse af lønbogholderi, herunder indberetning af løn til lønbureau for både månedslønnede- og timelønnede medarbejdere. Administration af offentlige refusioner m.v.
De resterende opgaver spænder bredt og afhænger også at din interesse og dine evner. Vi forestiller os, at det blandt andet kunne være følgende:
Administration af personalekontrakter
Kontakt til forsikring og teleselskab, herunder indkøb og systematisering af indkøb
Administration af fremlejemål og løbende kontakt og kontrol på lejede lokaler
Assistance til større indkøb og systematisering af indkøb
Andre ad hoc-opgaver
Du har forståelse for drift. Du griber bolde og følger selvstændigt dine opgaver til dørs. Du tager ansvar og er en medarbejder, men kan regne med.
Du elsker IT og finder motivation i at gøre tingene så effektive som muligt. Du har styr på Excel, Google Sheets mm. og syntes det er sjovt at trække tal ud af systemet og at udarbejde grafer og præsentationer.
Du har en bred erfaring og en god forretningsforståelse, der gør dig til en attraktiv sparringspartner. Du behøves ikke nødvendigvis at have erfaring med alle opgaver, men vi søger dig der har en proaktiv tilgang og som søger løsninger. Du bruger dit overblik for dernæst at gå i detaljen og trives med netop alsidigheden i opgaver og med, at gøre en forskel.
Du trives i en servicefunktion i et målrettet miljø, hvor fokus er på produktivitet. Du befinder dig som en fisk i vandet i et kreativt miljø, hvor dyder som fleksibilitet, forståelse og tålmodighed er afgørende for succes.
Du ved godt at intet er sort eller hvidt, og du har en grundlæggende fornuftig tilgang til arbejdet.
Du har begge ben solidt plantet på gulvet og trives i et uformelt miljø med en høj grad af frihed under ansvar og med fokus på, at man samlet når i mål. Du er positiv, glad og udadvendt og finder din energi i positive og imødekommende kolleger og kunder.
Du kommer til at arbejde sammen med en dygtig kollega i regnskabsafdelingen. I kommer sammen til at udgøre det stærke team, der skal bringe bogholderiet til næste fase i The Labs rejse. I vil begge referere til de to direktører, Emil Eskesen og Jørgen Hellum.
Som person er du uformel og du hviler du godt i dig selv. Du ved, at du kan dit ”kram”. Du befinder dig godt som del af et større og åbent kontorlokale, hvor du finder motivation i dynamikken omkring dig. Miljøet er levende og præget af uforudsigelighed, afbrydelser og begejstring for det, man laver.
For den rette person er der virkelige gode udviklingsmuligheder – både nu og på sigt.
Uddannelse:
Vi stiller ikke formelle krav til din uddannelse, men ser på din praktiske erfaring.
Vi ser at du kunne komme med en baggrund fra revisionskontor eller tilsvarende og har nogle års erfaring fra den anden side af skrivebordet - og at tiden nu er til at tage næste skridt i din karriere.
Har du erfaring fra et kreativt miljø, eksempelvis medie- eller reklamebureau og kendskab til projektregnskaber vil det være et ekstra plus.
Vi er åbne overfor din baggrund og erfaring.
Det vigtigste for os er din personlighed og din tilgang der gør, at du matcher ind hos The Lab.
IT
Firmaet bruger E-conomic og det er et krav, at du er rutineret bruger.
Du har flair og interesse for IT og du er vant til at skabe dig overblik og til at være med til at udvikle og effektivisere på systemer og rutiner.
The Lab har i løbet af det sidste år delvist implementeret Corepay og Pleo og bruger Economic.
Løn udarbejdes i Danløn.
Tiltrædelse:
Vi ser meget gerne, at du kan starte hurtigt, men vi venter naturligvis gerne på den rette person.
Vi kalder løbende til samtale på stillingen.
Løn:
Attraktiv lønpakke efter kvalifikationer
- Mulighed for fleksibilitet i tilrettelæggelse af timer samt virkelige gode personaleforhold
- God pension
- Frokost fra eget køkken
- Mulighed for hjemmearbejdsplads
- En del af et superengageret og yngre team med højt til loftet og altid mange sjove opgaver
- Del af et miljø, hvor alle glæder sig til at komme på besøg / på arbejde. Det smitter enormt meget af på energien på stedet og der er altid og god stemning og livlig energi
Reference:
anl/Kbh Ø

